Home > Adevărăciuni, Of Of, mai mai, Umor, video > Ţi-am zis că ăsta e popă!!!!!!!!!!

Ţi-am zis că ăsta e popă!!!!!!!!!!

Am râs cu lacrimi……O reclamă reuşită în care este un strop de adevăr.

  1. October 7, 2009 at 1:13 pm

    Zi-mi si mie care …ca nici n-am ris si nici n-am inteles. Nu te ingrijora …si copii mei fac glume si eu stau ca la o tragedie. Da-ntreb…poate oi pricepe ceva pina la urma…

  2. carpediem
    October 7, 2009 at 1:21 pm

    oK, este o reclama in RO la o firma de elctronice dar, asta nu conteaza. Ei fac majoritatea reclamelor avand personaje internate la psihiatrie. In reclama asta doi “pacienti” au pus mana pe un popa si l-au aruncat din turla bisericii, deoarece unul dintre ei a crezut ca popa este renumitul “batman” si ar fi trebuit sa zboare. Nu prea e de condamnat bolnavul psihic…

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment