Home > Adevărăciuni, Citate, De rumegat > Eu nu vreau…

Eu nu vreau…

“Eu nu vreau să-mi petrec viaţa predicând în biserici drăguţe, oamenilor drăguţi. Isus a venit în lume să caute şi să mântuiască pe cei pierduţi. Isus nu avenit să ne facă religioşi. El a venit să ne ofere o viaţă nouă.”

“I don’t want to spend my life preaching nice messages in nice churches with nice people. Jesus came to seek and to save that which was lost. Jesus did not come to make us religious. He came to give us new life.”  Steve Dulwich

Steve este prietenul meu bun cu care lucrez din când în când la înaintarea Împărăţiei lui Dumnezeu. Sunt privilegiat să am astfel de prieteni.

  1. August 23, 2009 at 2:57 pm

    Asta cred eu este miezul trairii cu Christos! Sa cauti pe cei pierduti…foarte frumos spus!

  2. September 8, 2009 at 10:46 pm

    Cu adevarat.

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment