Home > Adevărăciuni, video > Drumul spre victorie

Drumul spre victorie

Frumuseţea şi puterea lui Dumnezeu adesea se observa foarte clar în slăbiciunile, infirmităţile şi neputinţele noastre. Există speranţă pentru fiecare urmaş al lui Cristos. Există mai mult decât speranţă, există ceritutinea că împreună cu Cristos suntem învingători. Cu ani în urmă am văzut un film foarte reuşit: “Drumul spre victorie” în care o mână de oameni reuşesc să se elibereze din mâinile naziştilor. Drumul lor spre victorie a fost motivat, stimulat de dorinţa pentru libertate. Drumul spre victorie al creştinului este motivat de dorinţa. setea de a-i da glorie lui Dumnezeu. În ciuda circumstanţelor, a infirmităţilor, a neputinţelor este posibil să fim învingători.

” Si El mi-a zis: „Harul Meu îti este de ajuns; caci puterea Mea în slabiciune este facuta desavârsita.” Deci ma voi lauda mult mai bucuros cu slabiciunile mele, pentru ca puterea lui Hristos sa ramâna în mine.” 2Corinteni12:9

 

Categories: Adevărăciuni, video
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment